Норвежець вирішив не поновлювати контракт із організацією навколосвітньої океанської регати Volvo Ocean Race, що добіг кінця, і сьогодні востаннє відкриє двері її штаб-квартири в якості керівника. Цю посаду Кнут займав останні 8 років.
2008 р., пропозиція очолити оргкомітет VOR зустріла 40-річного Фростада посеред Атлантичного океану, коли він брав участь у аматорській крейсерській регаті. Після недовгих консультацій із сім’єю він погодився. Так розпочалися 8 плідних років, результатом яких став загальний підйом регати.
За словами Кнута, який і сам мав особистий досвід участі у VOR: 4 сезони, два з яких в якості шкіпера, коли він очолив оргкомітет перегонів, VOR не мала довготривалої стратегії розвитку і існувала від регати до регати. Наприклад, навіть стратегія тоді чинної регати сезону 2008-2009 не була остаточно продумана: декілька команд вже перед стартом мали проблеми із фінансуванням, не були узгодженні усі міста-стоянки. Завданням Кнута було змінити шлях розвитку регати.
Всього за час керівництва Фростада було проведено 3 регати VOR. Ключовими моментами цих восьми років є:
- Відкриття нових, економічно зростаючих ринків. За часів Фростада регата вперше зробила зупинки у Китаї, Індії, Сингапурі. Стоянки у портах цих країн привели до перегонових містечок мільйони людей, що значно збільшило медійну вартість проекту;
- Перенесення штаб-квартири регати в Аліканте, Іспанія. Вперше за 40-річну історію цих перегонів, головний офіс залишив територію Об’єднаного Королівства. Ціль – створити умови для глибокої та довготривалої співпраці між оргкомітетом та адміністраціями міст-стоянок регати. Саме тому новим місцем знаходження штаб-квартири стало Аліканте, одне з таких міст;
- Зменшення бюджетів команд-учасниць, шляхом реформатування правил регати. Ключове питання в умовах світової економічної рецесії. Стало можливим завдяки введенню класу яхт-монотипів Volvo Ocean 65. Непросте, й на початку, здавалося б контроверсійне рішення, що дало результат: сім однакових яхт, які вийшли на страт перегонів в Аліканте у сезоні 2014-2015 і продовжуватимуть боротьбу за трофей і в наступному сезоні, разом із 3-5 потенційними новими командами. А результати й боротьба VOR 2014-2015 виявились чи не найщільнішими за всю історію змагань;
- Наближення перегонів до шанувальників, завдяки широкому висвітленню у медіа, інтернет трекінгу та трансляції головних події регати.
Перфекціоніст та оптиміст Кнут Фростад може бути задоволений своєю роботою, адже залишає наступнику і його команді довготривалий концепт подальшого розвитку регати, встановлений на міцному фундаменті.
Після восьми успішних років виснажливої роботи, яка мала свої підйоми і падіння, Кнут вирішив дати можливість комусь іншому піднятися на борт капітанського містка VOR, оглянути свіжим поглядом, повним ентузіазму, подальший шлях всесвітньо відомої регати.
Сам Кнут хоче присвятити більше часу своїй молодій родині, дітям, що підростають. Фростад як і у випадку з рішення очолити VOR і йде за покликом свого серця, яке цього разу вказує на шлях додому.
«Для мене VOR, це не компанія, що виробляє продукт, на кшталт автомобіля чи телефону. Ми будуємо спогади, емоції та досвід. Ми продаємо та доставляємо людям мрії.» – Кнут Фростад