Fareast 28 R – монотип для тих, хто перемагає

share on:

Компанія Shanghai Fareast Boats Co.Ltd була заснована у 2002 ро­ці і її перший успіх – ліцензія ISAF на виробництво дитячих шверт­ботів – маленьких «Оптимістів». Да­лі була видана ліцензія на продукцію юнацького швертботу класу 420. Тепер це одна з найбільших компаній з будів­ництва човнів у Китаї.

Поруч із цими монотипами було ви­рішено виробляти яхти родини Fareast.

До них належать круїзно-тренуваль­ні з довжинами у футах 18, 26 та пере­гонові 18R, 31R і зовсім нова – 28R. Крім них є й катамаран Fareast 36. Фірма мо­же поставляти судна довжиною від 2,3 до 11 м. Офіс знаходиться у Шанхаї, а виробництво із загальною площею 20000 м2 у провінції Цзянсу. 100 вете­ранів з багаторічним досвідом забезпечують випуск продукції за окремими зразками до 5000 одиниць на рік.

Усі згадані конструкції спроектова­ні дизайнерами голландської фірми Simonis Voogd Design.

fareast28_03

Корпус:
Корпус тришарової конструкції із застосуванням PVC товщиною 10 мм методом вакуумної інфузії та ізополіестерної смоли. Зусилля від плав­ця, рангоуту та такелунку сприймають вбудовані елементи. Палуба тришарова із нековзким покриттям та заламі­нованими підкріпленнями під палубне обладнання.

fareast28_11

Плавець виготовлений із карбону ра­зом із закріпленим на кінці свинцевим баластом, має Т-подібну форму. Стерно також карбонове.

Кокпіт великий – майже на півдовжини корпуса.

Інтер’єр – спартанський – лише по лі­вому борту розташовано біотуалет.

Наряддя:
Тип – 7/8 з розвиненим переднім трикутником та гротом з великим сер­пом у верхній частині.

Рангоут:
Щогла алюмінієва фірми Selden з двома парами краспиць, розвернути­ми в бік корми. Гік того ж виробника також з алюмінію, з відтяжкою, забез­печує можливість взяття 2 рифів. За­крутка для передніх вітрил також виробництва Selden. Бушприт висув­ний довжиною 1,75 м, встановлений по ДП під палубою.

На топі щогли закріплено ресору для відтягування перед поворотом на ін ший галс ахтерштага, після чого його знову можна натягнути для досягнен­ня необхідної форми щогли.

Постійний такелунок: ванти, шта­ги сталеві нержавіючі, біжучий – фа­ли грота, гіка та шкоти передніх вітрил синтетичний.

fareast28_09

Палуба:
На рубці встановлено 1 фалову лебід­ку, стопор, 2 організатори. Для шкотів передніх вітрил передбачені два по­гони з відповідними каретками та дві лебідки, ближче до корми знаходить­ся погон гіка-шкотів. У носовій частині відкритий релінг, по обох бортах – ле­єрне огородження, замкнуте на кормо­ві кутові релінги.

fareast28_05

Палубне обладнання – відомих фірм: Harken, Spinlock, Ronstan – ці вироби крім якості доступні мало не в кожно­му куточку землі, і власникам завжди забезпечений якісний сервіс.

Під час випробувань, проведених під гротом та геннакером на курсі при­близно 60 градусів, лаг показав швид­кість 15,6 вузла. Полярна діаграма підтверджує швидкісні досягнення. Зо­всім непогано.

Невеликі яхти, класифіковані як крейсерсько-перегонові, доступні­ші і частіше уживані, тобто час їх ви­користання протягом року може бути довший, ніж значно більших та дорож­чих – океанських. Безумовно, останні привабливіші, часто через більшу мо­реплавність, ступінь комфорту та крім океанських просторів потребують і до­рожчої інфраструктури.

Порівняно з цим менші вітрильні ях­ти, яких стає все більше і за кількістю проектів й за чисельністю, здатні при­вабити ширші кола аматорів вітриль­ництва.

fareast28_08


Текст: Ігор Перестюк

1 Comment

  1. Дуже дивні морські терміни. “Углибка” та “водообсяг” доставили. Афтар жгі єщьо!

Leave a Response