За рік до старту оновленої навколосвітньої вітрильної регати Ocean Race (колишня Whitbread Round the World Race, пізніше Volvo Ocean Race) організаторами було вирішено провести підготовчу вітрильну регату The Ocean Race Europe.
Змагання, як і The Ocean Race 2022–2023, пройдуть у двох класах яхт IMOCA 60 та VO65 з окремими заліками. Ця тестова регата також має на меті ближче познайомити вболівальників та яхтсменів з оновленим форматом навколосвітніх перегонів The Ocean Race під новим керівництвом.
Старт The Ocean Race Europe відбудеться в Лор’яні, що на атлантичному узбережжі Франції 29 травня, фініш у Генуї, Італія, в червні. Ще двома зупинками регати стане португальський Кашкайс та іспанське місто Аліканте, яке багато років було штаб-квартирою Volvo Ocean Race.
Першою командою, яка офіційно підтвердила участь у регаті стала португальська Mirpuri Foundation Racing Team з яхтою класу VO65 Racing for the Planet, шкіпер Йоам Рішом.
Наступною стала CORUM L’Épargne Sailing Team на чолі зі шкіпером Ніколя Труселем на новій яхті класу IMOCA. Ніколя був одним зі шкіперів – учасників навколосвітньої нон-стоп соло регати Vandee Globe 2020–2021, проте втрата щогли вимусила його зійти з дистанції вже на дев’ятий день перегонів.
Третьою свою участь у регаті підтвердила 11th Hour Racing Team також на яхті класу IMOCA зі шкіпером Чарлі Енрайтом. В екіпажі досвідчені бійці навколосвітніх перегонів Саймон Фішер, Жастін Метру та Паскаль Бідегорі (переможець минулої регати Ocean Race в складі екіпажу Dongfeng).
Компанію Ніколя Труселю складуть ще два шкіпери – учасники Vandee Globe 2020–2021: Луї Буртон на Bureau Vallée та Тома Рюант на LinkedOut.
Луї Буртон завершив свою нон-стоп навколосвітню регату Vandee Globe 2020–2021 на почесному третьому місці, проте одразу погодився вийти на старт офшорних вітрильницьких перегонів в європейській акваторії. Партнерами по екіпажу Буртона стане його дружина, також досвідчена офшорна спортсменка Сервена Ескофь’є та Даві Бюдарт. У ротації екіпажу Bureau Vallée багато інших досвідчених французьких яхтсменів-крейсерників, а також колишня суперниця по Vandee Globe британка Піп Хейр.
Одиночна навколосвітня Томи Рюанта на LinkedOut була не такою успішною, проте, безперечно, вдалою – шосте загальне місце. Екіпаж LinkedOutє виключно французьким і складатиметься з Моргана Лаграв’єра, партнера Рюанта у трансатлантичній регаті екіпажів-двійок Transat Jacques Vabre Normandie Le Havre, а також Квентіна Пунроя, Лорана Буржуа та молодої зірки минулої Vandee Globe Кларіси Кремер.
На початку квітня стало відомо, що в регаті візьме участь мексиканська команда Viva Mexico з яхтою класу VO65. Навесні 1974 року саме мексиканський екіпаж на яхті Sayula II зі шкіпером Рамоном Карліном сенсаційно здобув перемогу в першій і тоді ще нерегулярній навколосвітній регаті Whitbread Round the World Race. Після цього жодна мексиканська команда не поверталась до найпрестижнішої офшорної регати світу до кампанії 2022–2023. Однак спочатку Viva Mexico на чолі зі шкіпером Еріком Брокменом візьме участь в «Європейській океанській гонці». Для цього екіпаж на яхті вирушив з рідного порту Акапулько до Marina A Coruña – своєї європейської бази в іспанському місті Ла-Корунья.
Німецька команда Offshore Team Germany анонсувала свою участь у регаті в класі IMOCA. Команда збере інтернаціональний екіпаж, який очолять німецький яхтсмен Роберт Станєк (учасник Олімпіади 2012 у класі Star) та Філіп Кацуке. Вже відомо, що до команди приєдналися ветеранка Volvo Ocean Race та чотириразова чемпіонка світу з матчевих перегонів Ені Лаш і учасник минулої одиночної навколосвітньої нон-стоп регати Vendee Globe і багаторазовий учасник океанських одиночних регат серії Figaro Бенджамін Дутрекс.
Наступною свою участь у регаті підтвердила команда AmberSail2, перший литовський учасник Ocean Race. Нову команду очолюватиме Рокас Мілвевічиус, учасник Олімпіади 2012 та єдиний литовський яхтсмен, учасник Ocean Race. Він був членом екіпажу Brunel у регаті 2014–2015 років.
Ще одна команда зі східної Європи – Sailing Team Poland – знаменує повернення до Ocean Race польських яхтсменів. Шкіпером екіпажу є справжня легенда регати – голландець Боу Бекінг, за плечима якого 8 навколосвітніх океанських перегонів. Команда змагатиметься на колишній яхті VO65 іспанського синдикату MAPFRE.
Ще одною новою командою в цьому класі є Childhood I, яка була створена за підтримки міжнародної благодійної організації «Міжнародний фонд дитинства», започаткованої Королевою Швеції Сільвією. Команда об’єднує молодих шведських та нідерландських яхтсменів, а кістяком екіпажу стануть досвідчені голландські спортсмени: шкіпер Сімеон Т’єнпонт (триразовий учасник Ocean Race), навігатор Вотер Вербраак, вахтові начальники Герд-Ян Поуртман та Пітер ван Нікерк, а також триразовий учасник олімпійських ігор у класі Finn Пітер-Ян Постма.
Нідерландська команда AkzoNobel Ocean Racing стане єдиною учасницею в класі VO65 з досвідом минулої участі в Океанських перегонах. Шкіпер яхти – австралієць Кріс Ніколсон має багатий досвід участі в регатах Ocean Race (зокрема, в минулій регаті 2017–2018 він був вахтовим начальником AkzoNobel).
Австрійський The Austrian Ocean Racing Project – ще один молодий синдикат, що братиме участь у регаті в класі VO65. Екіпаж являє собою симбіоз молодих та амбіційних яхтсменів з різних європейських країн на чолі зі шкіпером Джервісом Йансеном із Нідерландів.
На шляху до старту «Європейської океанської гонки» чотири команди класу VO65 вирішили провести десятиденну підготовчу регату на Балтиці. Ambersail2, Sailing Poland, The Austrian Ocean Racing Project та Team Childhood 1 стартували з Клайпеди до Гдині, після чого вирушили до Стокгольму; заключний третій етап підготовчої регати простягався до південної частини шведського острова Уланд. Окрім того, чотири VO65 провели декілька коротких перегонів в акваторії приймаючих міст. Загальну перемогу в цій регаті-пролозі отримала Childhood 1, яка розділила набрану кількість очок із польською командою. Для чотирьох екіпажів, які складаються переважно з молодих яхтсменів, досвід щільних, майже матчевих перегонів на VO65 є вкрай важливим напередодні початку Ocean Race Europe та подальшої кампанії в навколосвітніх перегонах The Ocean Race 2022–2023.
Оновлена The Ocean Race продовжить традицію, започатковану за часів минулих Volvo Ocean Race: регата 2022–2023 років, як і підготовча «Європейська океанська гонка» цього року, стануть ґрунтовними платформами для багатьох екологічних ініціатив і наукових програм, що працюють задля збереження та вивчення світового океану.