ДНК Prestige у новій 420 Flybridge

share on:

Минулого року французька корабельня Prestige відсвяткувала своє тридцятиріччя. З цієї нагоди на бот-шоу в Каннах було представлено три нові моделі 2020 року: 420 Fly, 420S та 590S. Представлена у двох версіях 42-футова яхта стала найменшим доповненням поточного модельного ряду компанії. Незважаючи на розмір, вона увібрала в себе винятковість, притаманну яхтам Prestige.

Довжина новинки – 13,06 м. Дизайн розроблено Prestige Engineering та GarroniDesign. Flybridge 420 має дві просторі каюти, затишний салон, дві відкриті зони для спілкування та приготування їжі назовні, при цьому яхта легка в керуванні за допомогою двох постів управління і джойстиків для маневрів у марині.

Яхта має добрі морехідні якості та ефективні ходові можливості завдяки силовій установці з двигунами Cummins на приводах V-drive.

Вхід на борт розташовано з корми – з лівого борту з великої кормової платформи (розміром 1,3×3,73 м). Вона виконує кілька функцій залежно від опцій і бажань власника. Платформа може бути обладнана гідравлічним підйомно-спусковим приладом, її можна опустити у воду для зручнішого спуску та підйому з води під час плавання або опустити на ній у воду невеликий надувний човен (вагою до 150 кг). У транці яхти може бути встановлено літню кухню із вбудованим грилем і рукомийником, в такому разі кормова платформа перетворюється на місце для приготування їжі. Також там розміщено місткий рундук, доступ до якого відкривається як з кормової платформи, так і з кокпіту яхти.

У кокпіті встановлено L-подібний диван із столом на двох опорах, його можна опустити й перетворити диван на санпад. Під час ясного дня від сонця можна заховатися під тентом, який вбудовано в дах рубки, він оперується електричним приводом. З правого борту в невеликому рундуку розташовано додатковий джойстик, який полегшує маневрування під час швартування (опція). Палуба вкрита деревом тику.

З обох бортів – широкі проходи до носової частини яхти з трьома сходинками. За безпеку відповідають леєрне огородження та релінги, вбудовані в рубку. На носу розміщено солярій із м’якими подушками для відпочинку розміром 1,65×1,73 м, обрамлений релінгами з обох бортів. Його підголівники можна підняти і зафіксувати у двох позиціях. На носу встановлено кітвовий роульс та електричний кітвовий шпиль з пультом дистанційного керування.

Флайбридж на Prestige 420 є одним із найбільших серед яхт подібного розміру. Вхід нагору за допомогою трапу, розташованого з лівого борту в кокпіті. На містку окрім повноцінного посту керування встановлено L-подібний диван зі столиком фіксованої висоти, поруч ще один гриль та рукомийник разом з компактним холодильником. Навпроти посту керування – м’який диван, що повторює функціонал носового солярію. Флайбридж може бути обладнано стаціонарним хард-топом або біміні-тентом. З усіх сторін місток зачищено скляними панелями та релінгами, які не заважають огляду стернового.

Вхід до салону влаштовано з кокпіту крізь скляні чотирьохстулкові двері. Одразу за ними починається зона камбуза. З правого борту під стільницею для приготування їжі міститься холодильник: на вибір власника є кілька варіантів, які включають у себе звичайний холодильник чи поєднання холодильної та морозильної камер, додаткову льодову камеру або винний холодильник, згори над стільницею розміщено місткі рундуки для кухонного приладдя. Напроти з лівого борту продовжується зона камбуза, тут розташовано рукомийник та газова або електрична плита. Набір кухонної техніки також можна доповнити пічкою. З обох сторін камбуза влаштовано багато функціональних місць для зберігання кухонного начиння: це навісні рундуки, невеликі відкриті ніші та висувні шухляди. Поруч стійка, в яку вмонтовано усі перемикачі яхтових акумуляторних батарей. На ній також розміщено невеликий дисплей, де подано інформацію з електронних систем яхти. Посередині салону з лівого борту розміщено U-подібний диван із столом посередині. Стіл встановлено на телескопічній опорі, за потреби його можна опустити до рівня дивана й отримати додаткові спальні місця. Напроти з правого борту – ще одна софа, в ніс перед якою розташовується пост керування. На панелі зі склопластику з глянцевою поверхнею встановлено два дисплеї Raymarine діагоналлю 12 дюймів, компас, консоль керування двигунами та транцевими плитами Lenco, панель автопілота, керування кітвовим шпилем та дисплей з інформацією щодо двигунів Cummins, а також джойстик, який керує як основними двигунами, так і носовим підрулюючим устроєм. Під кріслом стернового заховано невеликий бар з місцем для зберігання пляшок. З іншого борту заховано мультимедійний центр з телевізором, який висувається зі спеціальної шафи, в ній можна розмістити екран діагоналлю до 32 дюймів.

На вибір власника є кілька варіантів кольорового оздоблення салону з матеріалів: натуральне дерево, шкіра або синтетична екошкіра та/або текстиль. Підлога дерев’яна, може бути вкрита килимовим покриттям. Салон обрамлено великими панорамними вікнами, які створюють огляд на всі сторони, біля посту керування та точно навпроти з іншого борту встановлено дві секції вікон, які відкриваються. Висота підволоку – майже 2 м. Яхта обладнана системою кондиціювання. На усіх вікнах передбачено жалюзі для зберігання приватності.

Біля посту керування розташовано трап на нижню палубу яхти. В носовій частині – гостьова каюта із двоспальним ліжком. При вході до неї з кожного борту розміщено по великій шафі, окрім того, в каюті є маса рундуків та ніш для зберігання речей. Вона обрамлена ілюмінаторами з кожного борту, у підволоку встановлено світловий вентиляційний люк.

Вражаюче простора каюта власника вирізняє Prestige 420 серед яхт подібного розміру. В ній є безліч шухляд і рундуків для зберігання речей, великі ілюмінатори, гармонійне освітлення. Перебуваючи в цій каюті, дійсно відчуваєш ДНК Prestige.

З лівого борту розташовано санвузол з душовою кабіною. Навпроти за бажанням власника може бути розміщено ще один санвузол, із входом з гостьової каюти або містку комору- гардероб з пральною машиною. При виборі другого варіанта комплектації вхід до єдиного санвузла буде доступний з обох кают.

Як двигуни використовується пара дизельних Cummins QSB 6.7 потужністю по 380 або 425 к. с. кожен. Потрапити до машинного відділення можна через два люки, один з яких міститься в кокпіті, а інший – у салоні яхти.

На ходових випробуваннях з двигунами потужністю по 425 к. с. яхта показала максимальну швидкість 31,3 вузли при 3600 об./хв. та крейсерську швидкість 22,5 вузла при 2400 об./хв. Витрати пального при цьому становитимуть 92,74 л/год., що означає запас ходу 472 км. Яхта виходила в режим глісування за 6,3 секунди, розгін до швидкості 18 вузлів займав у середньому 8,8 секунди.

Яхта легка в керуванні, що особливо відчувається при маневрах у марині. Завдяки джойстикам та носовому підрулюючому пристрою досить важкою яхтою легко оперувати навіть не дуже досвідченому судноводію. Зручною є наявність на обох постах керування аналогового індикатора кута повороту керма.

Яхта спокійно долає хвилі, а шум у салоні під час руху не заважає спілкуванню завдяки хорошій звукоізоляції машинного відділення.

Простора, світла та високотехнологічна яхта уособлює цінності Prestige та сповідує ДНК старших моделей, пропонуючи неймовірну якість життя на борту. Модель чудово підійде для знайомства із французьким брендом: як наступне судно після спортивного моторного човна без каюти, так і яхта меншої довжини для вибагливих судновласників.

Довжина найбільша, м13,06
Довжина корпусу, м11,36
Ширина, м4,1
Углибка максимальна, м1,1
Суха вага, кг10400
Водотоннажність, кг14837
Об’єм бака води, л425
Об’єм бака стічної води, л120
Об’єм паливного бака, л1170
Максимальна кількість пасажирів, осіб12
Спальні місця4 + 2
Каюти2
Двигуни2 х Cummins 6.7 – 380CV/HP;
2 х Cummins 6.7 – 425CV/HP
СЕ категоріяВ-10/С-12
ДизайнGarroni Design /
Prestige Engineering

Ексклюзивний дистриб’ютор Prestige в Україні:
ТОВ «Марін Трейд»
02132, м. Київ,
вул. Трускавецька, 6-а, офіс 18
Тел.: (044) 221-5878
www.marine-trade.com.ua


Текст: Єгор ПОЛІЩУК
Фото надані виробником

Leave a Response