Тепер флайбридж: Jeanneau Merry Fisher 1095 FLY

share on:

Успішна модель французької корабельні Jeanneau Merry Fisher 1095, що вперше була представлена широкому загалу в кінці 2017 року, віднедавна стала доступною ще й у комплектації з флайбриджем.

У широкій гаммі моторних яхт Jeanneau є розгалужена лінійка човнів із забортними двигунами: Cap Camarat Bow Rider, Cap Camarat Centre Console, Cap Camarat Day Cruiser, Cap Camarat Walk Around, Merry Fisher Marlin та Merry Fisher. В останніх двох представлені моделі корабельні з надбудовою та за бортними двигунами, а Merry Fisher 1095 довжиною 10,45 метра є флагманом серед них. Раніше уявити собі повноцінну сімейну круїзну моторну яхту таких розмірів із забортними двигунами було важко, але розвиток таких моторів дозволив проєктувальникам використовувати ергономічні переваги забортних двигунів без зменшення потужності пропульсивної установки. Переваги в першу чергу стосуються простоти використання та можливості обладнати на яхті більші житлові площі. Тепер з появою Merry Fisher 1095 FLY корисного об’єму на борту стало ще більше завдяки флайбриджу.

Merry Fisher 1095 FLY є повноцінним сімейним круїзером. Знайомство з ним розпочнемо з корми. Саме там з правого борту облаштовано платформу для купання із входом на яхту та трапом для підйому з води. На аналогічній платформі з лівого борту, хоч і відсутній повноцінний прохід, проте спинка крісла перед ним відкидна. Просторий кормовий самовідливний кокпіт спонукає для розважливого проведення часу в колі друзів чи родичів. У кокпіті розміщено L-подібний диван, його кормова лава висувається вперед, таким чином звільняючи місце для підняття двигунів з води. З лівого борту розташовано трап нагору до флайбриджу, який, якщо не використовується, можна розмістити під переділкою надбудови. У такій позиції відкривається доступ для дуже місткого рундука, в якому може бути розміщено опційний 6 кВт генератор, який потрібен, зокрема, для живлення ще однієї опції – кондиціонера. З обох боків від рундука знаходяться паливні баки. Також у кокпіті може бути встановлено літній душ.

Кормова переділка надбудови повністю складається з трьохстулкових розсувних скляних дверей. Тому в розкритому стані вони поєднують кокпіт з кают-компанією в один спільний простір.

З правого борту розміщено камбуз, перед ним у ніс – місце стернового. Камбуз обладнано невеликим холодильником, газовою варильною поверхнею на дві конфорки, водонагрівачем та рукомийником з кришкою. Як опцію його можна доповнити мікрохвильовою піччю, навісними рундуками, а газову варильну поверхню замінити на керамічну електричну.

З протилежного борту розташовано два дивани та стіл, одна третина якого може складатися, що дозволяє перемістити спинку носового дивана назад й перетворити його на сидіння для навігатора. В стіл вмонтовано два підстаканники, а сам він обрамлений невисокою захисною планкою. Усю обідню зону можна перетворити на додаткові спальні місця, склавши стіл та накривши його подушкою.

Біля посту керування знаходяться розсувні скляні двері – дуже зручне рішення при керуванні яхтою одинаком, адже стерновий може легко вийти назовні для швартовки. На посту керування встановлено необхідне обладнання: трьохспицевий штурвал, 9- чи 12-дюймова сенсорна панель GARMIN, панель контролю двигунів, селектор управління двигунами, перемикач для контролю транцевих плит Lenco (як опцію можна встановити повністю автоматичні транцеві плити Zip Wake) та джойстик носового підрулючого устрою (опція). Крісло стернового налаштовується за висотою, подушку можна встановити в позицію напівстоячи, внизу є дерев’яна підставка для ніг. До «начиння» панелі керування є легкий доступ з однієї з кают. Стерновий має чудовий огляд на всі сторони. Носове вітрове скло має два електричні очищувачі з омивачами.

Прохід уздовж надбудови з двох бортів різної ширини. З лівого борту вужчий, проте все одно достатньо просторий, щоб без зайвих акробатичних зусиль закріпити кранці при швартуванні. До речі, швартовна кнага з цього борту знаходиться навпроти розсувного ілюмінатора, тож кранець чи швартовий легко закріпити, навіть не встаючи із-за столу кают-компанії. Прохід з правого борту широкий, ступінчастий. У першій сходинці – глибокий рундук для газового балона. Якщо в комплектації він відсутній – там зручно зберігати швартовні линви. В корму від надбудови у фальшборті є невелика секція, що відкривається, таким чином, при швартуванні лагом не потрібно переступати через фальшборт. Уздовж бортів встановлено леєрне огородження, на носу – релінги.

У носовій частині є ще одна зона для відпочинку та спілкування – майже весь простір вистелено подушками, частину з яких можна трансформувати в підголівники. Тож тут буде однаково зручно відпочивати, як читаючи книгу чи проводячи бесіду, так і приймаючи сонячні ванни. Під центральною носовою подушкою знаходиться місткий рундук для кранців та швартових линв, перед ним електрична кітвова лебідка Lewmar, пульт керування якої заховано в ще один невеликий рундук поруч. Кітву встановлено на носовому роульсі.

Варто відзначити, що дизайнери Merry Fisher 1095 початково планували модель у двох версіях. Тому флайбридж гармонійно вписується в обриси яхти і є не просто додатковим містком керування, а повноцінним житловим простором. Окрім додаткового посту керування на ньому встановлено два дивани для засмаги, один з яких частково трансформується у крісло ко-пілота. Між ним і носовим диваном є місце для встановлення столу, стільницю якого також можна використати як опору для ніг ко-пілота, в позиції напівлежачи. Флайбридж обрамлено захисним вітровим склом та релінгом. Як опцію можна встановити тент.

Що справді вражає у Merry Fisher 1095 FLY та робить цю модель унікальною – при довжині всього 10,45 м, всередині розміщено три двомісні каюти. Якщо додати до цього ще й додаткове ліжко, в яке можна переробити обідню зону, яхта може забезпечити ночівлю для восьми осіб.

У носовій частині знаходиться велика, обрамлена довгими ілюмінаторами майстер-каюта. Біля неї санблок з морським унітазом, умивальником та окремою душовою кабіною. З лівого борту, якраз під кают-компанією, міститься кормова гостьова каюта, а з правого борту – ще одна, трохи менша двомісна каюта – ідеальна для дітей.

За бажанням власник яхти може відмовитись від каюти з правого борту, замість неї буде простора комора. Окрім того, як опцію в ній може бути розміщено додатковий великий холодильник.

Усі каюти мають достатньо рундуків та ніш для зберігання речей, ілюмінатори та люки для освітлення й циркуляції свіжого повітря. При купівлі яхти з пакетом опції Premier у майстер- та гостьовій каюті, а також у салоні, підлозі кокпіту та флайбриджу буде встановлено додаткове LED-освітлення.

Як рушійна установка на Merry Fisher 1095 FLY використовуються два забортних двигуни потужністю 300 к. с. кожний. Максимальна швидкість яхти становить близько 37 вузлів, крейсерська – 30 вузлів. Яхта, незважаючи на досить велику вагу, легко прискорюється, виходячи на глісування без особливого підйому носової частини, плавно входить у циркуляцію і вражає легкістю керування.

Merry Fisher 1095 FLY – вкрай зручний та просторий сімейний круїзер з безліччю приємних і продуманих деталей. Яхта цілком підходить як для використання у відкритому морі, так і на прибережних і внутрішніх акваторіях, оскільки її углибка становить лише 69 см. Три повноцінні каюти та загалом 8 спальних місць – вражаючий результат для моторної яхти такого розміру.

Основні характеристики:

Довжина, м10,45
Довжина, м3,37
Углибка, м0,69
Вага, кг5300
Бак для води, л160+100
Паливний бак, л2х400
Водовиміщення, кг 5300
Пасажиромісткість, осіб9
Категорія плаванняВ7/С9
ДизайнJeanneau Design /
Centkowski & Denert Design
Ціна в Україні (без двигунів),
162 154 з ПДВ
за курсом НБУ

Ексклюзивний дистриб’ютор Jeanneau в Україні:
ТОВ «Марін Трейд»
02132, м. Київ,
вул. Трускавецька, 6-а, офіс 18
Тел.: (044) 221-5878
www.marine-trade.com.ua


Текст: Єгор ПОЛІЩУК
Фото надані виробником

Leave a Response