
Корабельня Bayliner – успішний приклад того, як можна побудувати цілу імперію, створюючи невеликі та найголовніше недорогі круїзери. У 80-х роках минулого століття ідея з набором Total Value Package, який містив човен, мотор і причіп для транспортування, завоювала популярність. У конкурентів усі ці «компоненти» продавалися окремо і в результаті виливалися в кругленьку суму. Жодного червоного дерева, тика та інших атрибутів розкоші – лише все найнеобхідніше. Звичайно, ергономіка і дизайн не завжди були сильними сторонами цієї корабельні, але прихильників відпочинку на воді це не бентежило. Адже човни Bayliner були доступніші й швидко завоювали титул «народних».

Протягом багатьох років лінійка пропонованих Bayliner човнів досить істотно видозмінювалася, з’явились, у тому числі, моторні прогулянкові та рибальські човни. Але в основі завжди залишався принцип, що всі творіння корабельні повинні бути надійними і придатними для простого сімейного відпочинку. На сьогодні Bayliner пропонує спортивні та рибальські круїзери від 6 до 11 метрів і є лідером у доступному ціновому сегменті.

Восени 2018-го був презентований прогулянковий круїзер Bayliner Overnighters VR6 Cuddy. Абревіатура VR свідчить про спортивну належність цієї моторної яхти, а сама назва лінійки Overnighters у буквальному перекладі означає «з ночівлею». Нова модель «виросла» з раніше презентованої VR5 Cuddy і поєднує в собі впізнаваний дизайн і збільшені гостьові простори.

У порівнянні з «молодшим братом» VR6 Cuddy більше на 2 фути в довжину, його розміри становлять 22,4 фута або 6,84 метра. Цікаво те, що на корабельні роблять особливий акцент саме на розмірах нового Bayliner. Багато хто бачить переваги човна з внутрішнім двигуном у наявності повноцінної дайвінг-платформи, але не звертають уваги на те, що вона вбудовується в корпус човна. На практиці це означає корисну площу кокпіту меншого розміру і очевидно менше розваг на борту. На VR6 Cuddy пішли іншим шляхом і відсунули кокпіт до корми настільки близько, наскільки це було можливим. А дайвінг-платформа з інтегрованим душем приєднується вже до існуючого корпусу, що дає можливість не забирати дорогоцінні метри з кокпіту. Це і є суть нового запатентованого дизайну Bayliner Aft Advantage.

VR6 Cuddy – це човен з плавним ходом. Круїзер пропонується з підвісним двигуном Mercury Four Stroke потужністю 150 к. с. або ж стаціонарним MerCruiser з 250 кінськими силами, але є і низка опційних варіантів. З цікавих особливостей потрібно виділити систему Active Trim від Mercury. Власне кажучи, це автоматична система керування човном, яка за допомогою комп’ютера врахує всі показники і умови, а потім підбере оптимальну швидкість при входженні в поворот, відрегулює оберти двигуна або споживання пального на різних швидкостях. Це схоже на керування автомобілем з автоматичним управлінням, де ActiveTrim підтримує оптимальні налаштування продуктивності й ефективності.

Якщо подивитися на форму корпусу моделей, що були раніше, то їхня носова частина відрізнялася вузькими лініями. Все це зменшувало корисний простір на палубі, а зважаючи на невеликі розміри човнів, можливо, навіть і найкращі місця! Тому на рівні ватерлінії VR6 Cuddy має форму глибокої V для хорошої динаміки, а ширина верхньої частини палуби – більше 2-х метрів із закругленим носом. Все це дало можливість організувати місце для сонячних ванн у цій частині палуби. У двох матраців спинка фіксується, а між ними розташований люк, який заливає світлом каюту на нижній палубі та дає хороший приплив свіжого повітря. Ще як солярій можна використовувати шезлонг на кормі, що підіймається вшир борту. Або ж L-подібний диван у кокпіті, який з появою додаткових подушок і переміщенням спинки сидіння перетворюється на зручний санпад.
Кокпіт на VR6 Cuddy дуже багатофункціональний. Велика L-подібна лава навколо розкладного столу розрахована на 7–8 осіб. Саме тут можна організувати невеликий ланч або перекус, адже в кокпіті до послуг гостей – бар з раковиною, плитою і холодильником для напоїв.
Біля поста управління знаходиться вихід до каюти та туалету. Інноваційна компоновка спальних місць дозволяє розмістити відразу 4 людини – на основному ліжку і надбудованій койці зверху. Матрац, що знімається, має дерев’яну опору, а за непотрібністю вся конструкція демонтується. Додаткове спальне місце стане хорошим рішенням для дітей, хоча висоти і простору цілком вистачає для дорослої людини.

Одна з важливих особливостей лінійки Bayliner VR Overnighters – практичне використання вільного простору. Під лавою на кормі розташований великий відсік для зберігання, наприклад, водних лиж і біміні-тенту, а з лівого борту є кілька комор, захованих під подушками сидіння.

Дуже приємно відзначити, що Bayliner йде в ногу з часом і має вбудований картплоттер Simrad, електричну кітвову лебідку та підстаканники. Завдяки постійному вдосконаленню човни Bayliner не просто відзначені численними нагородами, а й на довгі роки залишаються конкурентоспроможними в своєму сегменті.

Основні характеристики:
Довжина найбільша, м | 6,84 |
Довжина корпусу, м | 6,79 |
Ширина найбільша, м | 2,40 |
Углибка, м | 0,88 |
Кілеватість, градусів | 20 |
Запас пального, л | 196 |
Водообсяг із внутрішнім двигуном, т | 1,86 |
Водообсяг із зовнішнім двигуном, т | 1,9 |
Пасажиромісткість, місць | 7 (4 спальні) |
Двигун | – 1х150 HP Mercury Four Stroke Outboard – 1х250 HP MerCruiser Sterndrive |
Потужність внутрішнього двигуна (макс.), к.с. | 300 |
Потужність зовнішнього двигуна (макс.), к.с. | 250 |
![]() | Бренд Bayliner офіційно представлений в Україні компанією Regent Yachts www.regentyachts.com.ua, тел.: +380 44 490 99 95 |
Текст: Юлія МАСТЕТЮРІНА
Фото надані компанією Bayliner
1 Comment