
Компанія Linssen Yachts B.V. заснована 1949 року і відтоді безперервно працює під девізом: «Ми сприймаємо ваш відпочинок серйозно». За такими намірами стоїть багаторічна праця, спрямована на поліпшення споживацьких якостей: і мореплавних характеристик, і того, що робить відпочинок незабутнім.
Яхти «Лінсен» – одні з найкомфортабельніших серед моторних яхт у своїй категорії. Та якщо згадати, що голландці – майстри проектування та будівництва, створені ними продукти в будь-якому віці (а він дуже тривалий) залишаються завжди на високому рівні.
Корабельня Linssen yachts B.V. – велике підприємство, де застосовують передові технології підготовки матеріалів, побудови, спуску на воду, випробувань і зберігання готової продукції. Одностайне присудження журі премії «Європейська яхта року» базується на міцному фундаменті досвіду та якості голландських яхтобудівників.
Згадана яхта – частина великої серії Dot Zero, до якої належать ще дві моделі довжиною 30, 35, 45, 47 та 50 футів у двох версіях Aft Cabit – з кормовою каютою та Sedan – з великим кокпітом на рівні салону.
Архітектура цієї яхти, як і інших яхт корабельні, відзначена вдумливим підходом до якнайкращого використання її об’ємів. Зовнішній вигляд характеризується спокійними лініями як корпусу, так і рубки: носова частина візуально дещо піднята за рахунок фальшборту. Плавна бортова лінія корпусу, підкреслена притаманним для голландських моторних (та й вітрильних) яхт кранцемз канату по його периметру, сприяє позитивному вигляду протягом усього строку служби. Незначний злам фальшборту, традиційний для більшості голландських суден різного призначення, є елементом впізнаваності. Усі яхти Linssen спроектовані та збудовані в єдиному стилі, який компанія підтримує протягом усієї своєї історії. На нього не впливають тенденції моди, і це забезпечує певну позачасовість. Власник не сумуватиме, що його яхта не в тренді.
Фарбування. Linssen Yachts використовує виключно 2-компонентну епоксіполіефірну систему та має найсучасніше в яхтовій індустрії обладнання для кондиціювання і клімат-контролю фарбувальної камери, обробки поверхні металу та розпилювання фарби. Класична кольорова схема така: корпус та надбудова пісочно-бежеві, канатний кранець світло-коричневий, ватерлінія темно-зелена.
Але на замовлення корабельня виконає іншу кольорову схему, наприклад: корпус темно-синій, надбудова та ватерлінія білі. Підводна частина вкрита чорною захисною фарбою проти обростання. Зовнішні поверхні палуби вкриті натуральним тиком товщиною 18 мм! Небагато суднобудівників можуть дозволити собі таку розкіш.
Корпус односкулий без помітної кілеватості на транці, з невеликим за висотою, але довгим кілем. Його форма – з похиленим «м’яким» форштевнем та опуклим транцем. Ширина на транці практично дорівнює ширині на міделі.
Конструкція – яхта збудована із сталі. Надійний і традиційний матеріал для довговічних продуктів, досить пластичний, якому не страшні можливі пошкодження. Не забуваймо і про ремонтопридатність, що не порівнюється з іншими матеріалами, які застосовують у суднобудуванні. Для моделі Grand Sturdy 40.0 Sedan на днищі застосовано сталь товщиною 6 мм. На борти – 5 мм. Палуба та надбудова мають товщину 4 мм. Всі поверхні підкріплені відповідним набором. Технологію зварювання обрано такою, щоб звести можливі деформації до мінімуму. У цьому можна впевнитись при огляді готових конструкцій.
Загальне розташування. Корпус такої форми і розмірів надає прекрасні умови для облаштування комфортабельних приміщень. У середній частині верхньої палуби розташована простора рубка – салон висотою 2 м. Подвійне місце стернового знаходиться по лівому борту, за ним – зона відпочинку з невеликим столом і двома кріслами. Вздовж правого борту обладнано камбуз із холодильником/морозильником на 110/36 літрів і кутовий диван із столом, який може слугувати як додаткове спальне місце. В носовій частині салону – вхід до житлового блоку з двома каютами: просторою каютою власника з подвійним ліжком та каютою з лівого борту з двома окремими ліжками. На цьому рівні по правому борту знаходиться санблок (електричний туалет, умивальник) з доступом із каюти та коридору. Душова кабіна розміщена в окремому приміщенні між санблоком і камбузом. У салоні встановлено 32” LED- телевізор.
У корму від рубки, яка має на кормовій стінці широкі розпашні двері, знаходиться досить просторий кокпіт, з якого можна пройти на носову частину або на купальну платформу. Обабіч цього проходу, з обох боків, встановлені кутові дивани, сама платформа обладнана душем з холодною/гарячою водою.
Судно обладнано системою обігріву загальною потужністю 2×4 кВт з регулюванням температури відповідно до денного або нічного режиму.
Моторний відсік знаходиться під верхньою палубою. Корабельня використовує власну запатентовану систему FIS, яка забезпечує надійне, безпечне та зручне в обслуговуванні кріплення кабелів і трубопроводів.
У ньому розташовано 5-циліндровий двигун Volvo Penta, який обертає гвинт фіксованого кроку, захищений знизу продовженням кіля. Для поліпшення його роботи в кормовій частині днища зроблено викружку. Тут же встановлено й стерно.
Електросистема – до неї належить автоматичний зарядний устрій, поєднаний з інвертором Mastervolt Mass Combi 12/2200-100 (100 A/2200 Вт), генератор 180 А–12 В, стартовий акумулятор на 90 А.г., два акумулятори по 85 А.г. для суднових потреб, устрій приймання живлення з берега. До системи включено носовий штовхач потужністю 6,4 кВт з двома акумуляторами по 90 А.г.
Водяна система – крім цистерни запасу води, має автоматичний смок, 65-літровий бойлер гарячої води з нагрівачем 0,8 кВт, смок для видалення стічних вод, осушувальний смок моторного відсіку.
На стернову колонку виведено прилади контролю двигуна – температура, тиск, тахометр, вольтметр, температура охолоджуючої рідини та тиск масла. Серед навігаційного обладнання варто виокремити Raymarine i70S, багатофункціональний прилад, поєднаний із глибиноміром, лагом та покажчиком температури забортної води. На обтічній щоглі розташовані навігаційні LED-вогні та антени.
Палубне обладнання: брашпиль для спуску/піднімання через виносний носовий клюз 20-кілограмової кітви Брюса з ланцюгом калібру 8 мм (довжина – 30 м), 3 пари причальних кнаг, 2 – на купальній платформі, леєрний устрій. На носові вікна рубки встановлено склоочищувачі.
Linssen Yacht B.V. недарма називають лідером світового ринку сталевих моторних яхт. Яхта впевнено почувається в умовах моря і ще впевненіше на численних розгалужених внутрішніх водних шляхах – тільки уявіть можливість оглядання безкінечного ланцюга див на берегах.
Самі яхтобудівники наголошують на привабливості своєї продукції – елегантності, низькому рівні шуму, відмінних мореплавних якостях, високій надійності сталевої конструкції, застосуванні високоякісних матеріалів, широкому виборі моделей. Приємним є і 3-річний гарантійний план, надійне обслуговування після продажу.
А для того щоб упевнитись у своєму виборі моделі, Linssen Yachts пропонує ознайомчі тури та тест-драйви.
Офіційним дистриб’ютором Linssen Yachts B.V. в Україні є яхт-клуб «Оріяна».
Текст: Ігор Перестюк
Фото надані компанією Linssen Yachts B.V.